ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΦΟΡΕΙΣ 2026-27 ΕΩΣ 24/6
Από το ΥΠΑΙΘΑ ανακοινώθηκαν οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε φορείς και Διευθύνσεις Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2026-27.
Τέλη Ιουνίου και συγκεκριμένα Δευτέρα 29 Ιουνίου 2026 θα πραγματοποιηθεί η συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ για τη διενέργεια των Αποσπάσεων από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ.



Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου